مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 06:272022-04-17اقتصادي

بازار مسکن همدان در  رکود به سر می برد


رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان  با بیان اینکه بازار مسکن همدان در رکود به سر می برد،گفت: قیمت مسکن پایین نیامده و در ساخت و سازها هم اتفاقی خاصی نیفتاده با توجه به رو به افزایشی شدن قیمت مصالح ساختمانی امسال ملک گرانتر هم خواهد شد ضمن اینکه قیمت اجاره .

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان  با بیان اینکه بازار مسکن همدان در رکود به سر می برد،گفت: قیمت مسکن پایین نیامده و در ساخت و سازها هم اتفاقی خاصی نیفتاده با توجه به رو به افزایشی شدن قیمت مصالح ساختمانی امسال ملک گرانتر هم خواهد شد ضمن اینکه قیمت اجاره بها را قیمت ملک تعیین می کند قطعا این امر در افزایش اجاره بها هم تاثیر خواهد داشت.

ابراهیم جمالی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه وضعیت کسب و کار مشاورین املاک همدان خوب نیست و به دلیل رکود بازار مسکن و بی رونقی کسب و کار خود از زمان شروع کرونا تاکنون طی 18 ماه گذشته تعداد 260 واحد صنفی املاک سطح شهرستان همدان نسبت به ابطال پروانه کسب خود اقدام و از این صنف خارج شده اند.

وی با اشاره به بیکار شدن حداقل 500 نفر با تعطیلی و ابطال پروانه کسب این تعداد مشاورین املاک سطح شهرستان افزود: شهر همدان و حومه دارای 1450 تا 1500 مشاورین املاک بوده که از شهریور سال 99 تاکنون 300 پروانه کسب جدید صادر و 260 پروانه کسب واحد صنفی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مسکن همدان در  رکود به سر می برد

بازار مسکن همدان در  رکود به سر می برد